امشبم گذشت


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

امشبم گذشت من نديدمت چشم به راهتم تا رسيدنت

امشبم گذشت حال من بده دل بريدن و ياد من نده

دنبالت ميام با يه چتر خيس رد پاي تو روي جاده نيست

از كدوم مسير رد شدي گلم؟بي تو هر نفس غصه مي خورم

تو چه راحتي من ازت جدام همه چيزمي چي ازت بخوام ؟

چي شده بگو دلخوري ازم؟ از تو بگذرم؟ حرفشم نزن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
شنبه 20 اسفند 1390| 22:4 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§